Knitted Protest

Interview with Gil Yefman

Head of the History and Theory Department, Bezalel

אורי ברטל

אורי ברטל הוא יפנולוג המתמחה בתיאוריות של עיצוב ותרבות חזותית יפנית עכשווית. מחקריו עוסקים בחקר העיצוב היפני לגווניו השונים: עיצוב הפרסום, תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, עיצוב אופנה מנגה ואנימציה ביפן כיום. ספרו הראשון Postmodern Advertising in Japan: Seduction, Persuasion and the Tokyo Art Directors Club פורסם בשנת 2015. ספרו השני Critical Design in Japan פורסם בשנת 2020. ברטל כיהן בין השנים 2012-2020 כראש המחלקה לתרבות חזותית וחומרית בבצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים.