המאמר פורש עבור הקורא אבני יסוד להבנת עלייתו המחודשת של תחום הקראפט ועבודות הידיים בקרב מעצבים, בשני עשורים האחרונים תוך הצגת המקורות התיאורטיים לתופעה, הטרנדים העכשוויים שלה בשדה, והשפעותיה.
תנועת ה–Arts and Crafts החייתה את נושא האתיקה בייצורו של העיצוב ומיקמה בצד אחד של המתרס את המעצב ה״טוב״, היצרני, העושה שימוש מודע בטכנולוגיות עתיקות ומסורתיות, ובצידו השני של המתרס את המעצב ה״רע״ שעושה שימוש לא מושכל בטכנולוגיות ייצור המוניות.
התפתחות הטכנולוגיה הביאה לקדמת הבמה, באופנים לא צפויים ועל ידי חזרה קתרטית לשורשי העשייה, תרבויות מקומיות רבות. תוך ניתוח של דוגמאות ותערוכות רבות, שנוצרו בשנים האחרונות ברחבי העולם, בעיקר במוקדים בהם נצפה רנסנס של תחום הקראפט, כדוגמת הולנד ואנגליה, ניתן לראות שהתמונה איננה דיכוטומית בין "טוב" ל"רע", וכי העיסוק במלאכות יד כיום כולל גם טכניקות שונות של ייצור המוני. כך שאם נדמה שיש סתירה ביניהם, הרי שבמציאות מערכת היחסים הדדית ומכילה מורכבויות.
אנטונלי שוזרת לאורך כל המאמר דוגמאות, דימויים והסברים של עבודות קראפט רלוונטיות ופורצות דרך על מנת להדגים את טענותיה ולצייר תמונה ברורה של הפלואידיות וההתפתחות של הפרקטיקות השונות.
אנטונלי, פאולה. "עיצוב בעבודת יד: הקראפט הוא העיצוב הבא." DOMUS ישראל, גיליון 20: 122 - 129.