לעיתים קרובות סוכנויות ממשלתיות, קבוצות מסחר ועסקים ומעצבי אופנה, השוכנים בערים שאינן אחת מבירות האופנה המסורתיות, מתאמצים לקדם את מעמדם באזורים העירוניים כ"ערי אופנה" במערכת האופנה הגלובלית. בלוגרים של אופנה פועלים באופן דומה כאשר הם כותבים לעתים תכנים שנועדו לפרסם את האופי האופנתי של רחובות "עירם". בעידן הפוסט־מודרני, האיפיון האופנתי של עיר עולה לא רק מעבודתם של מעצבי אופנת העילית אלא גם מ"טפטוף" אופנות הנולדות מהרחוב ומתממשות בו. טקסט זה בוחן את תפקידם של בלוגרי האופנה בקידום אופנה אורבנית בערים שונות בעולם.
Moore, Sarah. "Fashion Blogs." In The Fashion Reader, edited by Linda Welters and Abby Lillethun. Oxford: Berg, 2011, 250-254.