דילוג לתוכן העיקרי
אודות
כניסה לגליון
גיליונות קודמים
התקנת מאמר
היסטוריה ותיאוריה: הפרוטוקולים
הספר השנתי
קול קורא
צרו קשר
הַיַּלְקוּט
טופס חיפוש
חיפוש
ISSN: 2707-3610
הפילוסופיות והאמנויות
גליון #7 /
דצמבר 2022
פתח דבר
— אדם אבולעפיה
מאמרים
ואתה עשוי למצוא את עצמך חי בעידן של הכחדה המונית
— טימותי מורטון
אידיאת האהבה בקולנוע העכשווי: באדיוּ, האנקֶה ונואֶה
— פיוטר שמוגליאקוב
הכפול, הבדיוני והביקורתי: על (אי)היתכנות האונטולוגיה של עבודת האמנות
— קרן גולדברג
האקולוגיה של הידע: ניסיון להסביר את הברית הלא־טבעית שכרתה האמנות עם הפילוסופיה מנקודת מבטה של תורת המערכות המורכבות
— שחר פרדי כסלו
תיאוריה חדשה של הצילום
— דומיניק מקאיוור לופז
מוזיאון וירטואלי ותרבות דיגיטלית: פוסטפנומנולוגיה, אמנות וטכנולוגיה
— גלית ולנר
The Artist is Present — נוכחות, הווה ומתנה. מחשבות על מפגש בין־אישי 2022-2010
— מירב אלמוג
הגל וסוף האמנות כפילוסופיה
— אמיר ירצקי
1837: הפזמון החוזר
— ז׳יל דלז , פליקס גוואטרי
מסות
על התפלספות כפרפורמנס ב"המשתה" לאפלטון
— עירא אבנרי
כתיבה בעט שאינו בידה - מחשבות על אוצרות
— יהושע סימון
התחת של הפילוסופיה – רפאל עם שפטסברי (חלק א׳)
— אדם אבולעפיה
דיאלוגים
שיחה על מחול, אמנות ופילוסופיה
— רונה כהן, עדו פדר
מתחת לכל ביקורת: פרגמנט
— תעתיק ותרגום מיידיש: יונתן סואן
ביקורות
מעבר למרחק: המציאות הווירטואלית של הדימוי (על גוף העבודה של נועה יפה)
— עלמה יצחקי
מיצג, כתב־חידה ומשבר ייצוג ב"משחקים" 2013-2019 – תערוכה של שחר פרדי כסלו
— אורי רוטלוי
על "אני אומר לכם שאני מת!" מאת עודד וולקשטיין
— תהל פרוש
הפילוסופיות והאמנויות
en
he
א
-
א
+
-
A
+
A
החשך מסך